onsdag 24 april 2013

Jag krävde allt utrymme

Och skulle inte ha nöjt mej med mindre.


Vill kunna röra mej obehindrat, utan att vara rädd att klänningen spricker. Veta att den inte stasar mina fladdriga överarmar. Ha midjan där den ska sitta. Vara bekväm helt enkelt.

Ja, jag hade bråttom att prova, så ni får ursäkta min kombo med jeans och boots.


Konstigt det där med OM storlekar, jag har allt ifrån 1-4 i min mollyrob. Hade det funnits i 5 och 6 så hade jag säkert haft det också.

Och min lilla beundrarskara


inspekterar vad som är i görningen



4 kommentarer:

  1. Underbara underbara - grattis till det fina klicket!

    SvaraRadera
  2. Vacker som en dröm...... Äntligen var den din!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så himla snyggt! Grattis till den godbiten:)
    kram

    SvaraRadera
  4. Grattis! Va fin du är i klänningen!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.