fredag 10 maj 2013

Om du

liksom jag gillar OM:s kläder så rekommenderar jag dig en film "Mammas Pojkar" jag satt och slötittade på den tillsammans med mina barnbarn.


Handlingen är ingen höjdare om de söndercurlade hårdrocksdiggande tvillinggrabbarna, utan det som gjorde att jag hölls kvar och tittade på filmen var alla fina kläder som Mia Skäringer och Lotta Telje har  på sig i nästan alla scener. Odd Mollys i alla möjliga roliga kombinationer.


Det var kanske den tråkfilmen som gjorde att jag i morse väcktes redan kl 4. Det blir en låång dag idag.






3 kommentarer:

  1. Tack för tipset!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Ska genast hyra - tror det är en perfekt slötittarfilm en fredagkväll :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den må jeg lige søge på dansk - Tak for tippet :-)
    Rigtig fin weekend - Kram fra OddStyle

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.