söndag 27 januari 2013

Fram eller bak?

Jaha då var dagens triviala bekymmer det här med var knytet ska sitta.

Den här fina blusen har knytband, den är lite i största laget, men jag kommer nog inte att hitta en mindre då den är ur en tidigare kollektion.


och här på produktbilden är knytet fram.



Hahaha, vilken akter jag har, det bjussar jag på :)

CC-coat lite för kall att ha som kappa nu i januari. 






Blir bra lite längre fram när solens strålar börjar värma.

Dagens fotomontage

Har inte hunnit ta dagens huvudlösa Så det här är vad jag bjuder på i dag.


Och den här godbiten då?


Det blir säkert sol och värme längre fram och då kan ju ett linne vara bra.


Har du någon aning om vad den kan tänkas ha för produkt namn. Har du kanske rent utav en bild. Dela gärna med dig







2 kommentarer:

  1. Generellt sett har jag alltid knytet bak, blir bäst så på mig i alla fall. Kallt med kappan, men snyggt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker nog bäst om knytet bak. Din lyckost som fått tag på finaste CC coat :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.